Oticon Companion neden sadece bir işitme cihazı gösteriyor?

Oticon Companion'ın neden yalnızca bir işitme cihazını gösterebildiğini ve sorunu nasıl çözebileceğinizi öğrenin.

Başlamadan önce

1

Uyumluluk kılavuzu

İşitme cihazlarınızla hangi telefonların çalışacağını görün.

Kılavuza bakın
2

Oticon Companion'i İndirin

Oticon Companion Uygulamasının en son sürümüne sahip olduğunuzdan emin olun.

IOS için Oticon Companion Uygulamasını indirinAndroid için Oticon Companion Uygulamasını indirin
alt

İşitme cihazlarınızdan birinin bağlantısı kesilmiş olabilir

İşte işitme cihazınızı yeniden bağlamanıza yardımcı olacak bazı ipuçları.

1

Telefonunuzda Bluetooth®'u açıp kapatmayı deneyin.

Ayarlar > öğesine gidin.

Bluetooth'u kapatın ve sonra tekrar açın.

2

Her iki işitme cihazının da telefonunuzla eşleştirildiğini kontrol edin.

İşitme cihazlarınızın bir aygıt yazılımı güncellemesine ihtiyacı olabilir.

Ürün yazılımı nedir?

Firmware, işitme cihazlarınızın her birinin içindeki mini bilgisayarı kontrol eden yerleşik bir yazılımdır. Sürekli olarak geliştirdiğimiz ve iyileştirdiğimiz için ürün yazılımının zaman zaman güncellenmesi gerekir.

İşitme cihazlarınızdaki aygıt yazılımı nasıl kontrol edilir?

İşitme cihazlarınızın her birinin cihaz yazılımı sürümünü kontrol etmek için Oticon Companion'ı kullanabilirsiniz. Uygulamada yalnızca bir işitme cihazı görebildiğiniz için, bunları teker teker eşleştirmeniz gerekecektir.

İlk olarak, uygulamada görebileceğiniz işitme cihazının cihaz yazılımı sürümünü kontrol edin.

'İşitme Cihazları' alt menüsüne dokunun.

İşitme Cihazları ayarları öğesine dokunun.

İşitme Cihazı Ayrıntılarına dokunun.

Ardından işitme cihazını kapatın ve uygulamayı kapatın.

Ardından, diğer işitme cihazınızı yeniden başlatın ve Oticon Companion'ı yeniden açın, ardından yukarıdaki adımları tekrarlayın.

Alternatif olarak, işitme cihazlarınız farklı bir aygıt yazılımına sahipse işitme uzmanınızla iletişime geçin. Bunu işitme cihazı ayarlama yazılımlarında görebileceklerdir. İşitme cihazlarınız farklı cihaz yazılımlarına sahipse, işitme uzmanınız her ikisini de en son sürüme güncelleyecektir.

Her işitme cihazında farklı aygıt yazılımı sürümleri

Sağ ve sol işitme cihazlarınızın farklı cihaz yazılımı sürümleri varsa, her iki işitme cihazını da uygulama ile eşleştirmek zor olabilir.

Ürün yazılımı neden farklı olsun ki?

Bu durum, işitme cihazlarınızdan yalnızca biri servise gönderildiğinde veya işitme cihazlarından yalnızca biri yenilendiğinde meydana gelebilir. Bu durumda, yalnızca bir işitme cihazı güncellenir.

Her kulak için farklı işitme cihazı modeliniz olabilir

Her bir kulağınız için farklı tipte işitme cihazınız varsa, Oticon Uygulamasını her iki işitme cihazınızla da eşleştiremezsiniz.

Bunun nedeni, uygulamanın yalnızca bir işitme cihazı setiyle eşleştirilebilmesidir ve sağ kulağınızdaki işitme cihazının modeli sol kulağınızdaki işitme cihazının modelinden farklıysa, iki farklı işitme cihazı seti olarak değerlendirilirler.

İşitme cihazlarınızla eşleştirilmiş birden fazla iOS cihazınız olabilir

İşitme cihazlarınızla eşleştirilmiş iPhone ve iPad gibi birden fazla iOS cihazınız varsa, bu durum sorunlara neden olabilir.

Daha fazla bilgi edinebilir ve sorunları nasıl çözeceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

iOS cihazından akış sorunları

Tek taraflı işitme kaybı için bir CROS vericisi edinebilirsiniz.

İşitme cihazlarınızdan biri işitme cihazı yerine bir CROS vericisi ise, CROS vericileri Bluetooth teknolojisine sahip olmadığından Oticon Uygulamasına bağlayamazsınız.

CROS vericileri, tek taraflı işitme kaybı olarak yaşayan kişiler içindir. İşitme kaybı yaşadığınız kulağınızda mikrofon görevi görürler ve sesi diğer kulağınızdaki işitme cihazına gönderirler.

İşitme cihazlarınız tek taraflı set olarak takılabilir

Sıradan (çift taraflı) bir işitme cihazı setiniz varsa ve işitme cihazlarınızdan biri kaybolur veya bozulursa, uygulama kayıp işitme cihazını aramaya devam edecektir.

Kalan tek işitme cihazınızı uygulama ile kullanmaya devam etmek istiyorsanız, odyoloğunuzdan kalan tek işitme cihazınızı uygulama ile eşleştirmek için 'tek taraflı set' olarak takmasını istemeniz gerekecektir.

İkinci bir işitme cihazı tekrar kullanılabilir hale geldiğinde, iki işitme cihazının çift taraflı set olarak yeniden takılması gerekecektir. Bu gerçekleşmezse, iki işitme cihazınız tek taraflı set olarak takılır. Bu, her birinin tek bir işitme cihazı seti olarak değerlendirileceği anlamına gelir. Uygulama ile yalnızca bir işitme cihazı seti eşleştirilebildiğinden, her iki işitme cihazını aynı anda eşleştirmek mümkün olmayacaktır.

Bunu çözmek için, işitme uzmanınızdan her iki işitme cihazınızı da tek taraflı set olarak yeniden takmasını isteyin.