Loading component...

oticon logo
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez politikası
  • Feragatname
  • REACH

Select country

  • Türkiye (türkçe)
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin

Oticon Companion neden sadece bir işitme cihazı gösteriyor?

Oticon Companion'ın neden yalnızca bir işitme cihazını gösterebildiğini ve sorunu nasıl çözebileceğinizi öğrenin.

Başlamadan önce

1

Uyumluluk kılavuzu

İşitme cihazlarınızla hangi telefonların çalışacağını görün.

Kılavuza bakın
2

Oticon Companion'i İndirin

Oticon Companion Uygulamasının en son sürümüne sahip olduğunuzdan emin olun.

IOS için Oticon Companion Uygulamasını indirinAndroid için Oticon Companion Uygulamasını indirin
alt

İşitme cihazlarınızdan birinin bağlantısı kesilmiş olabilir

İşte işitme cihazınızı yeniden bağlamanıza yardımcı olacak bazı ipuçları.

1

Telefonunuzda Bluetooth®'u açıp kapatmayı deneyin.

Ayarlar > öğesine gidin.

Bluetooth'u kapatın ve sonra tekrar açın.

2

Her iki işitme cihazının da telefonunuzla eşleştirildiğini kontrol edin.

İşitme cihazlarını diğer cihazlarla eşleştirme veya eşleştirmeyi kaldırma