Diğer cihazlara bağlanma sorunları

İşitme cihazlarınızı telefonlara ve diğer cihazlara bağlamakla ilgili farklı sorunlara çözümler bulun. Bağlantı sorunları yaşıyorsanız, cihazlarınızın işitme cihazlarınıza bağlanmasını kolaylaştırmak için yapabileceğiniz birkaç şey vardır.

Başlamadan önce

1

Uyumluluk kılavuzu

İşitme cihazlarınızla hangi telefonların çalışacağını görün.

Kılavuza bakın
2

Oticon Companion'i İndirin

Android cihazınızı işitme cihazlarınızla eşleştirmek için Oticon Companion Uygulamasına ihtiyacınız vardır.

IOS için Oticon Companion Uygulamasını indirinAndroid için Oticon Companion Uygulamasını indirin
alt

Bağlantı sorunları nasıl çözülür?

1

Bluetooth® menüsünden yeniden bağlanın.

Android cihazlar için, işitme cihazlarından biriyle veya her ikisiyle bağlantı kesilirse, cihazınızdaki Bluetooth menüsünden yeniden bağlanmayı deneyebilirsiniz.

Ayarlar > Bluetooth öğesine gidin.

İşitme cihazlarınızın adlarına dokunun.

2

İşitme cihazlarınızı kapatın ve sonra tekrar açın.

Bu, telefonunuzu veya cihazınızı işitme cihazlarınızla yeniden bağlantı kurmaya zorlar ve bu da bağlantı kalitesini artırabilir.

3

İşitme cihazlarınızı bulun

İşitme cihazınızı yeniden başlattığınızda yaklaşık üç dakika boyunca eşleştirme modunda kalacaktır ve bu da yeniden bağlanmaya zorlayacaktır.

İşitme cihazlarınızı nasıl açar ve kapatırsınız

4

Oticon Companion'i İndirin

Normalde telefonunuzdaki uygulamaları durdurduğunuz gibi uygulamayı kapatın ve ardından uygulamayı tekrar açın.

5

Oticon Companion Uygulaması aracılığıyla işitme cihazlarınızı yeniden eşleştirin.

Android cihazlar için Oticon Companion Uygulamasını kullanarak tekrar eşleştirme yapabilirsiniz.

Uygulamayı açın.

İşitme Cihazları > Yeni işitme cihazlarını eşleştir > Mevcut eşleştirmeyi kaldır > Şimdi eşleştir seçeneklerine gidin.

Bağlantı sorunları nasıl önlenir

1

İşitme cihazlarınızı yalnızca bir cihazla eşleştirin.

İşitme cihazlarınızın birden fazla cihazla eşleştirilmesi, işitme cihazlarınız hangi cihaza bağlanmaları gerektiğini bulmakta zorlanabileceğinden bağlantı kopmalarına neden olabilir.

  • İşitme cihazlarınızın aynı anda yalnızca bir mobil cihaza bağlı olduğundan emin olun (örn. tabletiniz veya telefonunuz)
2

Gereksiz Bluetooth eşleştirmelerini kaldırın.

Telefonunuzla veya cihazınızla eşleştirilmiş başka Bluetooth cihazlarının olması, işitme cihazlarınız ve telefonunuz arasındaki bağlantıyı engelleyebilir. Telefonunuzla mümkün olduğunca az sayıda Bluetooth cihazını eşleştirmenizi öneririz.

İşitme cihazlarını diğer cihazlarla eşleştirme veya eşleştirmeyi kaldırma

3

Telefonunuzun veya tabletinizin yazılımının güncel olduğundan emin olun.

Bağlantı iyileştirmeleri, telefonunuzun yazılımındaki hataları ve sorunları da düzelten yazılım güncellemeleri aracılığıyla düzenli olarak sağlanır. Telefonunuz için en son yazılım sürümünün mevcut olup olmadığını kontrol edin.

> Ayarlar > Uygulama Yöneticisi'ne gidin.

Telefonunuzda bir güncelleme mevcut olduğunu gösteriyorsa, güncellemeyi yükleyin.

4

Bluetooth önbelleğinizi temizleyin.

Bu işlem, genellikle telefonunuzun işitme cihazlarınız gibi diğer cihazlara bağlanma özelliğini daha etkin bir şekilde kullanmanızı sağlar.

Talimatlar telefon modelinize bağlı olarak değişebilir.

Ayarlar > öğesine gidin.

Uygulamalar veya Uygulamalar ve Bildirimler'e gidin.

Uygulamalarınız veya Sistem uygulamalarını göster öğesini seçin.

Ayarlar > Bluetooth öğesine gidin.

Durmaya Zorla'ya ve ardından Tamam'a dokunun.

Depolama ögesine dokunun

Önbelleği temizle öğesine dokunun.

Uygulamayı açın.

İşitme cihazlarınızı cihazınızla tekrar eşleştirin.

İşitme cihazlarını diğer cihazlarla eşleştirme veya eşleştirmeyi kaldırma

İşitme Cihazları için Ses Akışı (ASHA) özelliğine sahip Android telefonlar için not:

Oticon işitme cihazlarını uygulama aracılığıyla ASHA özellikli bir telefonla eşleştirirken, yerel doğrudan akış (ASHA) da otomatik olarak kullanılabilir hale gelir. ASHA işlevselliğini kullanmak için önerilen yol budur.

ASHA'ya bağlanmak için lütfen Android'in yerel Bluetooth® işlevini kullanmayın.