Neden iOS cihazımdan işitme cihazlarıma ses aktaramıyorum?

IPad, iPhone veya Mac bilgisayarınızdan işitme cihazlarınıza telefon görüşmeleri, müzik veya ses aktarımıyla ilgili çeşitli sorunlara çözüm bulun.

Başlamadan önce

1
  • En son kararlılık için iPhone veya iPad'inize Oticon Companion'ın en son sürümünü indirdiğinizden emin olun. Oticon Companion Mac'te mevcut değildir.
  • İşitme cihazlarınızla birlikte birden fazla iOS cihazı kullanıyorsanız, cihazlarınızın hepsinde aynı iOS sürümünün yüklü olması ve hepsinin aynı Apple Kimliğini kullanması önemlidir. Bu, akışla ilgili sorunların önlenmesine yardımcı olacaktır.
2

Uyumluluk kılavuzu

İşitme cihazlarınızla hangi telefonların çalışacağını görün.

Kılavuza bakınMac'inizi işitme cihazlarınıza bağlama
3

Oticon Companion'i İndirin

Oticon Companion Uygulamasının en son sürümüne sahip olduğunuzdan emin olun.

Oticon Companion'i İndirin
alt

IPhone veya iPad'inizden işitme cihazlarınıza ses aktarımında sorunlar

1

IPhone veya iPad'inizde aramaların ve sesin nasıl yönlendirileceğini ayarlama

IPhone veya iPad'inizde, aramaların ve diğer ses türlerinin normalde nasıl yönlendirileceğini ayarlamanız gerekebilir.

Ayarlar > Erişilebilirlik > İşitme Cihazları > Ses Yönlendirme bölümüne gidin.

Aramalar için Çağrı Sesi veya diğer sesler için Ortam Sesi öğesini seçin.

Seçenekler listesinden tercih ettiğiniz yönlendirmeyi seçin.

  • Seçtiğiniz ses türünün her zaman işitme cihazlarınıza yönlendirilmesini istiyorsanız Her Zaman İşitme Cihazları'nı seçin
  • Seçtiğiniz ses türünün işitme cihazlarınıza yönlendirilmesini asla istemiyorsanız İşitme Cihazı Asla'yı seçin
  • IPhone'unuzun seçtiğiniz ses türünü otomatik olarak yönlendirmesini sağlamak için Otomatik'i seçin
2

Yakındaki Cihazları Kontrol Et seçeneğinin etkin olduğundan emin olun.

Ayarlar > Erişilebilirlik > İşitme Cihazları > Yakındaki Cihazları Kontrol Et seçeneğinin.

Yakındaki Cihazları Kontrol Et seçeneğinin etkin olduğundan emin olun.

IPhone veya iPad'imin işitme cihazlarımla bağlantısı neden sürekli kesiliyor?

Bu durum farklı nedenlerle ortaya çıkabilir.

Oticon Companion Uygulamasının en son sürümüne sahip olduğunuzdan emin olun.

İşitme cihazlarınızla birden fazla Apple cihazı kullanıyorsanız, Apple cihazlarınızın hepsinde aynı iOS sürümünün yüklü olması ve hepsinin aynı Apple Kimliğini kullanması önemlidir. Bu, akışla ilgili sorunların önlenmesine yardımcı olacaktır.

İşitme cihazlarınızla birden fazla Apple cihazı kullanıyorsanız, kullanmadığınız cihazda Bluetooth® özelliğini devre dışı bırakmayı deneyin.

  • Ayarlar > Bluetooth öğesine gidin.
  • Bluetooth'u kapatın.

Not: Bluetooth, ertesi gün iOS aygıtlarınızda otomatik olarak yeniden etkinleşecektir.

İşitme cihazlarınızla birden fazla Apple cihazı kullanma

İşitme cihazlarınız her iki cihazla da eşleştirilmişse, birden fazla iOS cihazından (örneğin hem iPhone hem de iPad) işitme cihazlarınızı kontrol edebilir ve onlara ses gönderebilirsiniz. Ayrıca tüm iOS aygıtlarında aynı Apple Kimliği ile oturum açmış olmanız gerekir.

Cihazlarınızdan birinde ses akışı başlattığınızda cihazlarınız arasında geçiş otomatik olarak gerçekleşmelidir.

İşitme cihazlarınıza akış sırasında iOS cihazları arasında nasıl geçiş yapılır?

İşitme cihazınızla iPhone'unuzu kullanmaktan iPad veya Mac'inizi kullanmaya geçmek istediğinizde ya da tam tersini yapmak istediğinizde, kullanmak istediğiniz cihazda ses akışını başlatarak aktif bağlantıyı aktarabilirsiniz. Birkaç kez oynat tuşuna basmanız gerekebilir.

Birden fazla Apple aygıtı kullanmayla ilgili sorunlar

Bir aygıttan diğerine geçiş yapamıyorsanız veya iOS aygıtları arasında geçiş yaparken sorun yaşıyorsanız, aşağıdaki işlemler yardımcı olabilir.

1

Cihazlar arasında geçiş yapmak için Audio Handoff'u etkinleştirin.

'Audio Handoff' işlevinin etkinleştirildiğinden emin olun.

Ayarlar > Erişilebilirlik > İşitme Cihazları bölümüne gidin > Audio Handoff.

Audio Handoff'un açık olduğunu kontrol edin.

2

Kullanmak istediğiniz cihaz haricinde uygulamayı kapatın.

Her iki cihazdaki Oticon Companion Uygulamasını kapatın ve her iki cihazda da arka planda çalışmadığından emin olun.

Kullanmak istediğiniz cihazda ses akışını başlatın (birkaç kez oynat tuşuna basmanız gerekebilir).

Kullandığınız cihazda Oticon Companion Uygulamasını tekrar açın.

Akış sırasında neden sadece bir işitme cihazı bağlı?

Bazen ses akışı yalnızca bir işitme cihazına başarıyla aktarılır veya bir işitme cihazının bağlantısı kesilmiş gibi görünür.

Bu, işitme cihazlarınıza bağlı birden fazla iOS cihazınız olduğu için meydana gelebilir.

Şu anda işitme cihazlarınızla birlikte kullanmadığınız cihazda Bluetooth'u devre dışı bırakın. Bu, kullandığınız cihazın her iki işitme cihazına olan bağlantıyı başarıyla devralmasını sağlayacaktır.

Ayarlar > Bluetooth öğesine gidin.

Bluetooth'u kapatın.

Not: Bluetooth, ertesi gün iOS aygıtlarınızda otomatik olarak yeniden etkinleşecektir.

Diğer cihazlardan eşleştirmeyi kaldırma

İşitme cihazlarınızla yalnızca bir cihaz kullanmayı tercih ediyorsanız, diğer cihazlarla eşleştirmeyi kaldırabilirsiniz.

İşitme cihazlarının Apple cihazlarıyla eşleşmesi nasıl kaldırılır?