IPad, iPhone veya Mac bilgisayarınızdan işitme cihazlarınıza telefon görüşmeleri, müzik veya ses aktarımıyla ilgili çeşitli sorunlara çözüm bulun.
İşitme cihazlarınızla hangi telefonların çalışacağını görün.
Oticon Companion Uygulamasının en son sürümüne sahip olduğunuzdan emin olun.
IPhone veya iPad'inizde, aramaların ve diğer ses türlerinin normalde nasıl yönlendirileceğini ayarlamanız gerekebilir.
Ayarlar > Erişilebilirlik > İşitme Cihazları > Ses Yönlendirme bölümüne gidin.
Aramalar için Çağrı Sesi veya diğer sesler için Ortam Sesi öğesini seçin.
Seçenekler listesinden tercih ettiğiniz yönlendirmeyi seçin.
Ayarlar > Erişilebilirlik > İşitme Cihazları > Yakındaki Cihazları Kontrol Et seçeneğinin.
Yakındaki Cihazları Kontrol Et seçeneğinin etkin olduğundan emin olun.
Bir aygıttan diğerine geçiş yapamıyorsanız veya iOS aygıtları arasında geçiş yaparken sorun yaşıyorsanız, aşağıdaki işlemler yardımcı olabilir.
'Audio Handoff' işlevinin etkinleştirildiğinden emin olun.
Ayarlar > Erişilebilirlik > İşitme Cihazları bölümüne gidin > Audio Handoff.
Audio Handoff'un açık olduğunu kontrol edin.
Her iki cihazdaki Oticon Companion Uygulamasını kapatın ve her iki cihazda da arka planda çalışmadığından emin olun.
Kullanmak istediğiniz cihazda ses akışını başlatın (birkaç kez oynat tuşuna basmanız gerekebilir).
Kullandığınız cihazda Oticon Companion Uygulamasını tekrar açın.
İşitme cihazlarınızla yalnızca bir cihaz kullanmayı tercih ediyorsanız, diğer cihazlarla eşleştirmeyi kaldırabilirsiniz.
İşitme cihazlarının Apple cihazlarıyla eşleşmesi nasıl kaldırılır?