Android cihazımdan işitme cihazlarıma neden ses aktaramıyorum?
Android cihazların farklı işitme cihazı türlerine nasıl ses akışı sağlayabileceği hakkında daha fazla bilgi edinin.
Başlamadan önce
Ses akışı, işitme cihazlarınıza ve Android cihazınıza bağlıdır.
En yeni işitme cihazlarımız doğrudan ses akışı sağlayabilir ve bu teknolojiyi destekleyen Android cihazlarla Bluetooth® LE Audio aracılığıyla eller serbest görüşme yapabilir. İşitme cihazlarınız LE Audio'yu destekliyor ancak cihazınız desteklemiyorsa, cihazınızdan ses akışı sağlamak için Easy LE Adapter aksesuarına ihtiyacınız olacaktır.
Bluetooth teknolojisini destekleyen diğer işitme cihazlarımızın çoğu, Android Streaming for Hearing Aids (ASHA) teknolojisi ile doğrudan Android cihazlarda ses akışı sağlayabilir. İşitme cihazlarınız Bluetooth'u destekliyor ancak Android cihazınız ASHA'yı desteklemiyorsa, işitme cihazlarınızda doğrudan akış ve eller serbest iletişim sağlamak için isteğe bağlı ConnectClip aksesuarını kullanabilirsiniz.
Uyumluluk kılavuzu
Hangi Android cihazların işitme cihazlarınıza ses akışı sağlayabileceğini ve hangilerinin ses akışı için Easy LE Adaptörüne veya ConnectClip'e ihtiyaç duyacağını görün
Android cihazınızdan ses akışı nasıl yapılır.
Easy LE Adapter veya ConnectClip kullanmanız gerekip gerekmediğini ya da Android cihazınızın LE Audio veya ASHA ile doğrudan akışı destekleyip desteklemediğini öğrenin.
Android cihazınızı işitme cihazlarınızla eşleştirin.
Android cihazınızı işitme cihazlarınızla eşleştirdikten sonra, onlara ses akışı yapmaya başlayabilirsiniz
Sorun Giderme
Sorun Giderme İşitme cihazları ve akıllı cihazlar arasındaki bağlantı sorunları bazen meydana gelebilir ve sinir bozucu olabilir ve sorunsuz ses deneyimlerinin keyfini çıkarmayı engelleyebilir. İşte işitme cihazlarınız ve Android cihazınızla yayın yaparken sorunları çözmenize yardımcı olacak bazı yaygın çözümler:
Cihazları birbirine yakın tutun: Telefonunuz işitme cihazlarınıza ne kadar yakınsa, Bluetooth sinyali o kadar güçlü olacaktır. Telefonunuz cebinizdeyken sorun yaşarsanız, şarj bağlantı noktası yukarı bakacak şekilde telefonunuzu çevirmeyi deneyin.
Bluetooth'u yeniden başlatın: Tek başına ya da sesli/görüntülü bir arama sırasında. Bu, hatalı bir bağlantının veya ses parazitinin düzeltilmesine yardımcı olabilir.
Sesli/görüntülü aramanızı veya uygulamanızı yeniden başlatın: Yankı veya herhangi bir ses bozulması yaşarsanız, sesli/görüntülü aramanızı veya kullandığınız uygulamayı yeniden başlatmak bu sorunu çözmenize yardımcı olabilir.
O anda kullanılmayan cihazlarda Bluetooth'u kapatın: Şu anda ses akışı yapmak istemediğiniz gereksiz cihazların bağlantısını kesmek Bluetooth tıkanıklığını hafifletmeye yardımcı olabilir.
Uçuş modunu açın ve kapatın: Uçuş Moduna geçmek Bluetooth'u yenilemeye ve hatalı bir bağlantıyı düzeltmeye de yardımcı olabilir.
Cihazınızı yeniden başlatın: Yeniden başlatma genellikle bağlantıya müdahale eden küçük aksaklıkları çözebilir ve zaman içinde telefonda biriken kullanılmayan verileri temizleyebilir.
İşitme cihazlarınızı tekrar eşleştirin: İşitme cihazı eşleştirmenizi Bluetooth ayarlarındaki Bluetooth Cihazları listenizden kaldırın ve işitme cihazlarınızı tekrar eşleştirin.