Vision Pro'nuzu işitme cihazlarınıza bağlama
Başlamadan önce
Vision Pro'nuzda müzik dinlemekten, video izlemekten veya sesli ya da görüntülü aramalara katılmaktan hoşlanıyor musunuz? Tüm Bluetooth® özellikli Oticon işitme cihazları doğrudan Vision Pro'ya bağlanabilir ve yerel VisionOS uygulamalarında sesli veya görüntülü aramalar için Bluetooth® Düşük Enerji teknolojisi aracılığıyla kolay, eller serbest iletişim veya doğrudan akış sunar
İşitme cihazlarınızı Vision Pro ile eşleştirme
Bluetooth'un açık olduğundan emin olun, ardından Ayarlar > Bluetooth'a gidin
Erişilebilirlik > İşitme Cihazları bölümüne gidin
Eşleştirme moduna geçirmek için işitme cihazlarınızı yeniden başlatın.
İşitme cihazlarınız üç dakika boyunca eşleştirme modunda kalacaktır. Vision Pro cihazınız işitme cihazlarınızı algılamalıdır - lütfen algılamanın bir dakika kadar sürebileceğini unutmayın.
Algılanan işitme cihazları, İşitme Cihaz ları altındaki Kullanılabilir Cihazlar bölümünde görünecektir.
İşitme cihazı adları göründüğünde, adlara dokunun ve eşleştirme isteklerini kabul edin.
Not:
İşitme cihazlarınızı kapattığınızda, artık Vision Pro'nuza bağlı olmayacaklardır. Tekrar bağlanmak için işitme cihazlarınızı açın. İşitme cihazları daha sonra Vision Pro'nuza otomatik olarak yeniden bağlanacaktır.
Vision Pro'nuzdan ses akışı sorunları
İşitme cihazlarınızla bağlantıyı yenileyerek birçok yaygın bağlantı sorununu çözebilirsiniz.
Bluetooth'u kapatıp tekrar açmanızı önermiyoruz çünkü bu işlem klavye veya Bluetooth fare gibi diğer kablosuz cihazların bağlantısını kesecektir.
İşitme cihazlarınızla bağlantıyı yenilemek için Airplay düğmesini kapatıp tekrar açın.