Oticon
RemoteCare ile ilgili yardım alın

Oticon RemoteCare, belirli hastalarla, işitme cihazlarını uzaktan ayarlayabileceğiniz sanal bir randevu gerçekleştirmenize olanak sağlar.

Bu sayfada, hastanın uygunluk durumunun değerlendirilmesi ve oturum için hazırlık konusunda destek alabilir, sorun giderme ipuçlarını görebilir ve sıkça sorulan soruları okuyabilirsiniz.

 

video-about-oticon-remotecare

  • Adaylık kontrol listesi

    Adaylık anketini tamamlayın

    Anketi puanlandırın

    İlgili bölüme gidin

  • Hastanızın kurulumunu yapın (yüz yüze)

    Kliniğinizin kurulumunu yapın

    İlgili bölüme gidin

  • En iyi uygulamaları okuyun

    Oturum açın ve oturumu başlatın

    Hasta hazır bulunuşluluk kontrolü gerçekleştirin

    Oturumu gerçekleştirin

    Oturumu sonlandırın

    İlgili bölüme gidin

  • Oturum sırasında

    Oturum sona erdiğinde

    İlgili bölüme gidin

Kullanım kılavuzunu ve puan formunu bulun. 
İndirme merkezine gidin

 

Hastanız için faydalı link'ler - Hastanıza başlarken yardımcı olun

iPhone, iPad ve Android kullanımı için uygulama talimatları
Kullanıcı hazırlığı kontrol listesi
İşitme cihazı kullanıcıları için destek web sitesi

 

Oticon RemoteCare belirli hastalar içindir, bu yüzden uzak randevu sunmaya karar vermeden önce, her bir hastanın uygun olup olmadığının değerlendirilmesi son derece önemlidir.

  • > Adaylık kontrol listesi

    Bu, her bir hastanın Oticon RemoteCare'i kullanmak için karşılaması gereken kriterlere ilişkin bir kontrol listesidir.

     

    Hasta:

     

    1. En az 18 yaşında olmalıdır

    2. Aktif bir e-posta adresine sahip olmalıdır

    3. Uyumlu işitme cihazına sahip olmalıdır. Uyumlu işitme cihazlarına bakın

    4. En az 1/1 Mbit/s bant genişliğinde kablosuz İnternet erişimine sahip olmalıdır

    5. iOS 12.0 veya üzeri işletim sistemine sahip iPhone veya iPad'e sahip olmalıdır. 8.0 veya üzeri işletim sistemine sahip uyumlu bir Android cihaza sahip olmalıdır. Uyumlu cihazlara bakın

    6. Cihaz özellikleri:

    Hasta iPhone, iPad veya Android cihazında, uygulamaları kullanabilmeli, e-posta gönderebilmeli/alabilmeli ve Wi-Fi'ye nasıl bağlanılacağını bilmelidir

  • > Anketi puanlandırın

    Oticon RemoteCare Adaylık Puan Formu ile, her bir hastanın uygunluk durumunu değerlendirirsiniz.

    Oticon RemoteCare Adaylık Puan Formunu indirin

     

    Hastanız Oticon RemoteCare için uygun mu?

    Hastanızın kurulumunu yapın (yüz yüze) bölümüne gidin

  • > Hastanızın kurulumunu yapın (yüz yüze)

    Her bir hasta için kurulum ve hazırlık aşamasının, hasta kliniğinizdeyken gerçekleştirildiğinden emin olmanız son derece önemlidir.

    Hasta için Oticon RemoteCare kullanımına ilişkin kurulumun yapıldığından emin olmak üzere aşağıdaki adımları tavsiye ederiz:

     

    Paylaşılacak materyaller

    Aşağıdaki materyallerin çıktısını alıp hastaya verin:

     

    iPhone, iPad ve Android kullanımı için Oticon RemoteCare Uygulama talimatları

      

    Ayrıca, hastanıza işitme cihazı kullanıcıları için Oticon RemoteCare destek web sayfasını tanıtın

     

    iPhone, iPad veya Android cihaz ve uygulaması

    Hastanın iPhone, iPad veya Android cihazına Oticon RemoteCare Uygulamasının kurulumunu yapın ve işitme cihaz(lar)ını bağlayın.

     

     

     Şunları yaptığınızdan emin olun:

    • Hastanın e-posta adresini not edin (e-posta adresinin, hastanın uygulamada oturum açmak için kullandığı e-posta adresi ile aynı olduğundan emin olun)

    • Hızlı bir Oticon RemoteCare ziyareti gerçekleştirin ve hastaya Oticon RemoteCare Uygulamasının nasıl kullanılacağını gösterin

    • İlk Oticon RemoteCare randevusu için bir zaman belirleyin

  • > Kliniğinizin kurulumunu yapın

    Teknik gereksinimler

    • PC kamerası veya harici kamera (video kamera)

    • Mikrofon ve hoparlörler veya kulaklık seti

    • Tavsiye edilen minimum 1/1 Mbit/s hızında İnternet

    • Internet Explorer 11 (kaydolmak gerekiyor)

    • E-posta hesabı

     

    Oticon RemoteCare'i Oticon Genie 2'de Etkinleştirin

    1. Bir Oticon RemoteCare hesabı oluşturun: Oticon RemoteCare Servisi tarafından gönderilen Oticon RemoteCare davet e-postasını açın ve talimatları takip edin

    2. 'REMOTECARE'i açın

     

    Aşamanızı belirleyin

    Lütfen Oticon RemoteCare'i kullanmadan önce aşağıdaki gereksinimlerin karşılandığından emin olun:

    • Görüntü işlevini, hasta için minimum seviyede görsel dikkat dağınıklığı olacak şekilde ayarlayın (mümkünse, pencere ve trafiğin yoğun olduğu bölgelerden kaçının)

    • İşitsel olarak minimum seviyede dikkat dağınıklığı sağlayacak sessiz bir yer seçin

    • Tüm teknik gereksinimlerin karşılandığından emin olun

  • > Adım 1: En iyi uygulamaları okuyun

    • Bilgisayar kamerası, mikrofonu ve hoparlörlerinin çalıştığını kontrol edin

     

    • En iyi ses kalitesi için mikrofona yakın olun (kulaklık seti tavsiye edilir)

     

    • Oturum sırasında, ses kalitesini olumsuz yönde etkileyebileceğinden, kağıt ile oynamaktan kaçının

     

    • Hastanın yüzünüzü ve dudaklarınız net olarak görebileceği şekilde kameranın önüne geçin

     

    • Bağlantı veya ses sorunu olmadığından emin olmak için hasta ile sürekli kontrol ederek, net ve ölçülü bir tonda konuşun

     

    • Hastanın sorunlarını ele almak için hastanın kliniğe gelmesi gerekip gerekmediğini belirlemek üzere klinik yargı yeteneğinizi kullanın

  • > Adım 2: Oturum açın ve oturumu başlatın

    Randevu sırasında, Genie 2'yi açın ve hastanın dosyasını seçin.

     

    1. Oticon RemoteCare'i açmak için değiştirin.

     

    2. İşitme uzmanı kimlik bilgilerinizi girin ve 'SIGN IN' (Oturum Aç) öğesine tıklayın.

     

    genie-2_remotefit_log-in2

     

     

    3. Hasta hesap bilgilerini girin ve 'CONTINUE' (Devam) düğmesine basın.

     

    4. Hasta sanal bekleme odasındayken, hazır olduğunuzda 'START AN APPOINTMENT' (Bir Randevu Başlat) öğesine tıklayın.

     

    Not: Oturum başlatmak yalnızca, hasta orada bulunuyorsa/randevu başlatmışsa mümkündür.

     

    account-details-and-login-v2

     

     

    Hastanızla iletişim kurmak için RemoteCare communicator'ı kullanın

    a) Ses ve video yoluyla sizin ve hastanız arasında mesajlaşmayı ve iletişimi mümkün kılar

     

    b) İşitme cihazı durum göstergeleri

     

    c) Kameraya izin ver/izin verme

     

    d) Mikrofonu sessize al/sessize alma

     

    e) Görüntüyü yenileme

     

    step4-b-v2

     

     

    Sorun mu yaşıyorsunuz?

    Sorun giderme – Oturum sırasında

  • > Genie 2'de kendimi göremiyorum (hastanız da sizi göremiyor)

    • RemoteCare Communicator'da kameranızı devre dışı bırakmadığınızdan emin olun

     

    • Kameranızın üzerinin kapanmadığından emin olun

     

    • Genie 2'yi açmadan önce, Windows'ta kameranızın varsayılan cihaz olarak ayarlandığından emin olun. Bunu Window Aygıt Yöneticisi'nde yapın. Genie 2'yi açtıktan sonra herhangi bir değişiklik yaptıysanız, Genie 2'yi yeniden başlatın

     

    • RemoteCare Communicator'ın sağ üst köşesindeki görüntü yenileme düğmesine basarak görüntüyü yenileyin

     

    • Görüntü işlevini kullanan başka bir programın (ör. Skype) çalışmadığından emin olun. Diğer programı kapatın ve Genie 2'yi yeniden başlatın

  • > Görüntü kalitem çok düşük

    Bu, video kameranızın kalitesi ile ilgilidir. Kalite düşükse, video kameranızı yükseltmeyi deneyebilirsiniz.

  • > Hastamın görüntü kalitesi çok düşük

    Hastanızın karşıdan yükleme bant genişliği tavsiye edilen 1/1 Mbit/s minimum değerinin altındadır ya da sizin indirme bant genişliğiniz tavsiye edilen 1/1 Mbit/s minimum değerinin altındadır.

     

    Görüntü kalitesi çok düşük ise, hastanızdan görüntü işlevini devre dışı bırakmasını isteyin, ardından siz de kendi görüntünüzü devre dışı bırakın ve ziyarete ses ve sohbet işlevini kullanarak devam edin.

  • > Oticon Genie 2'de sadece kendimi görebiliyorum, hastadan görüntü/ses akışı yok

    • Hastanın uygulamada görüntü işlevini devre dışı bırakmadığından emin olun

     

    • RemoteCare Communicator'ın sağ üst köşesindeki görüntü yenileme düğmesine basarak görüntüyü yenileyin

     

    • Kullanıcının Oticon RemoteCare Uygulamasının görüntü işlevini kullanmasına izin verdiğinden emin olun (Ayarlar > RemoteCare öğesinden kontrol edilebilir)

     

    • Kullanıcının Oticon RemoteCare Uygulamasının kamerasını kullanmasına izin verdiğinden emin olun:

     

    iPhone ve iPad için: Ayarlar > RemoteCare öğesinden kontrol edilebilir
    Android için: Ayarlar > Uygulamalar > İzinler > RemoteCare öğesinden kontrol edilebilir 

     

    Android için diğer gereksinimler: 

    • Hastanızın Google Chrome'u etkinleştirdiğinden emin olun

    • Hastanızın Güç Tasarrufu Modunu ‘Kapalı’ olarak ayarladığından emin olun

     

    Lütfen dikkat: ziyaret sırasında ayarların değiştirilmesi durumunda Oticon RemoteCare Uygulaması yeniden başlatılacaktır.

  • > Hastayı duyamıyorum/hastadan ses gelmiyor

    • Hoparlörünüzün veya bilgisayarınızın sessizde olmadığından emin olun

     

    • Kullanıcının Oticon RemoteCare Uygulamasının mikrofonunu kullanmasına izin verdiğinden emin olun

     

    iPhone ve iPad için: Ayarlar > RemoteCare öğesinden kontrol edilebilir

    Android için: Ayarlar > Uygulamalar > İzinler > RemoteCare öğesinden kontrol edilebilir

     

    Lütfen dikkat: ziyaret sırasında ayarların değiştirilmesi durumunda Oticon RemoteCare Uygulaması yeniden başlatılacaktır.

  • > Oticon Genie 2 hastanızın işitme cihaz(lar)ına bağlanamıyor (iletişim hatası)

    • Hastanızın ziyaret hazırlığı yönergelerini takip ettiğinden emin olun (Bluetooth açık, işitme cihaz(lar) iPhone, iPad veya Android cihaz ile eşleştirilmiş/bağlı durumda, pil tam şarjlı vb.)

     

    • 'FAMILY' (Ürün Ailesi) veya 'SELECTION' (Seçim) ekranına gidin ve işitme cihaz(lar)ını bağlayın. Bağlantı kurulduktan sonra, 'FITTING' (Uygulama) öğesine geçin

     

    • Sorun hala devam ediyorsa, sizin ve hastanızın karşılıklı olarak ziyareti yeniden başlatmanız gerekir. Hasta tarafı: iPhone, iPad veya Android cihazı kapatın ve iPhone, iPad veya Android cihazı yeniden başlatın, ardından Oticon RemoteCare Uygulamasını açın ve randevuya giriş yapın. İşitme uzmanı: Oticon Genie 2'yi kapatıp tekrar açın, ardından oturumu tekrar başlatın.

  • > Oticon Genie 2, işitme cihaz(lar)ındaki ayarları mı yoksa Oticon Genie 2'deki ayarları mı kullanmak istediğimi soruyor, ancak ayarların aynı olması gerekiyor

    Ayarlar işitme cihaz(lar)ına başarıyla yüklenmiş, ancak Oticon Genie 2'de bazı şeyler yolunda gitmemiş ise, bu durumda değiştirilen ayarlar işitme cihaz(lar)ına kaydedilir ancak Oticon Genie 2'ye kaydedilmez. Bu, bir sonraki ziyarette size ayar uyuşmazlığı konusunda tavsiyede bulunan bir açılır pencereye neden olacaktır.

     

    Oticon Genie 2'deki, Oticon Genie'de saklanan ancak işitme cihaz(lar)ına yüklenmeyen değişikliklerden emin olmadığınız sürece, bu açılır penceredeki işitme cihazı ayarlarını seçmeniz gerekir.

  • > Randevu, hastanız ile karşılıklı olarak anlaşmadan aniden sonlandırıldı

    Hastanız ile karşılıklı anlaşma sağlamak üzere tekrar oturuma bağlanmayı deneyin. Hastanızın bağlantısı kesildiyse, tekrar bağlanmaya çalışacağını düşünüyorsanız, hastanızın bağlanmasını bekleyin.

    Her iki durumda da, işitme cihazları sorunsuz bir şekilde kullanılabilir. Son yüklemeden alınan ayarlar (veya herhangi bir ayar yüklemediyseniz, ilk uygulamadaki ayarlar) işitme cihaz(lar)ındadır.

     

    Randevuya tekrar bağlanmayı deneyin. Bağlantıyı yeniden kuramıyorsanız, hastanızla irtibata geçin ve yeni bir randevu ayarlayın.

  • > İşitme cihaz(lar)ı arızalı ve hastanın bu işitme cihaz(lar)ını kullanması mümkün değil gibi görünüyor

    Lütfen hastanızdan şunları isteyin:

     

    • Bluetooth'un etkinleştirildiğinden emin olun

     

    • İşitme cihaz(lar)ında pillerin tamamen dolu olduğundan emin olun. Yeni pil takıldığından emin olun. Şarj edilebilir modeller için: İşitme cihaz(lar)ının tamamen şarj edildiğinden emin olun

     

    • İşitme cihaz(lar)ının (mevcutsa hem Sol hem de Sağ) iPad veya iPhone ile eşleştirildiğinden emin olun

     

    • Oticon RemoteCare uygulamasını yeniden başlatın. "Connect your hearing aid(s)" (İşitme cihaz(lar)ınıza bağlanın) öğesine gidin

     

    • Uygulamada kurtarma modu devreye girdiyse, uygulamadaki talimatları takip edin

     

    İşitme cihaz(lar)ı arızalı ve hastanın bu işitme cihaz(lar)ını kullanması mümkün değil gibi görünüyorsa, bu durumda işitme cihaz(lar)ı için standart garanti ve iade politikası geçerlidir.

Oticon RemoteCare yönetim portalı

Portala git