Oticon
RemoteCare ile ilgili yardım alın

Oticon RemoteCare, belirli hastalarla, işitme cihazlarını uzaktan ayarlayabileceğiniz sanal bir randevu gerçekleştirmenize olanak sağlar.

Bu sayfada, hastanın uygunluk durumunun değerlendirilmesi ve oturum için hazırlık konusunda destek alabilir, sorun giderme ipuçlarını görebilir ve sıkça sorulan soruları okuyabilirsiniz.

 

video-about-oticon-remotecare

Kullanım kılavuzunu ve puan formunu bulun. 
İndirme merkezine gidin

 

Hastanız için faydalı link'ler - Hastanıza başlarken yardımcı olun

iPhone, iPad ve Android kullanımı için uygulama talimatları
Kullanıcı hazırlığı kontrol listesi
İşitme cihazı kullanıcıları için destek web sitesi

 

Oticon RemoteCare belirli hastalar içindir, bu yüzden uzak randevu sunmaya karar vermeden önce, her bir hastanın uygun olup olmadığının değerlendirilmesi son derece önemlidir.

  • > Adaylık kontrol listesi

    Bu, her bir hastanın Oticon RemoteCare'i kullanmak için karşılaması gereken kriterlere ilişkin bir kontrol listesidir.

     

    Hasta:

     

    1. En az 18 yaşında olmalıdır

    2. Aktif bir e-posta adresine sahip olmalıdır

    3. Uyumlu işitme cihazına sahip olmalıdır. Uyumlu işitme cihazlarına göz atın

    4. Hem ses hem de video akışı için uygun sabit internet bağlantısına (önerilen minimum hız 1/1 Mbit/s) sahip olmalıdır

    5. Uyumlu bir mobil cihaza sahip olmalıdır. Uyumlu cihazlara göz atın

    6. Cihaz özellikleri:

    Hasta iPhone, iPad veya Android cihazında, uygulamaları kullanabilmeli, e-posta gönderebilmeli/alabilmeli ve Wi-Fi'ye nasıl bağlanılacağını bilmelidir

  • > Anketi puanlandırın

    Oticon RemoteCare Adaylık Puan Formu ile, her bir hastanın uygunluk durumunu değerlendirirsiniz.

    Oticon RemoteCare Adaylık Puan Formunu indirin

  • > Hastanızın kurulumunu yapın (yüz yüze)

    Her bir hasta için kurulum ve hazırlık aşamasının, hasta kliniğinizdeyken gerçekleştirildiğinden emin olmanız son derece önemlidir.

    Hasta için Oticon RemoteCare kullanımına ilişkin kurulumun yapıldığından emin olmak üzere aşağıdaki adımları tavsiye ederiz:

     

    Paylaşılacak materyaller

    Aşağıdaki materyallerin çıktısını alıp hastaya verin:

     

    iPhone, iPad ve Android için Oticon RemoteCare Uygulaması kullanım kılavuzu

    Kullanıcı hazırlığı kontrol listesi

      

      

    Ayrıca, hastanıza işitme cihazı kullanıcıları için Oticon RemoteCare destek web sayfasını tanıtın

     

    Uygulamayı indirme ve kurulum

    Hastanıza Oticon RemoteCare uygulamasını mobil cihazına indirmesi konusunda yardımcı olun. Bir Oticon hesabı oluşturması (halihazırda hesabı yoksa) ve işitme cihaz(lar)ını mobil cihazı ile eşleştirmesi konusunda yardımcı olun.

     

     

     Şunları yaptığınızdan emin olun:

    • Hastanın e-posta adresini not edin (e-posta adresinin, hastanın uygulamada oturum açmak için kullandığı e-posta adresi ile aynı olduğundan emin olun)

    • Hızlı bir Oticon RemoteCare ziyareti gerçekleştirin ve hastaya Oticon RemoteCare Uygulamasının nasıl kullanılacağını gösterin

    • İlk Oticon RemoteCare randevusu için bir zaman belirleyin

  • > Kliniğinizin kurulumunu yapın

    Teknik gereksinimler

    • PC kamerası veya harici kamera (video kamera)

    • Mikrofon ve hoparlörler veya kulaklık seti

    • Tavsiye edilen minimum 1/1 Mbit/s hızında İnternet

    • Internet Explorer 11 (kaydolmak gerekir)

    • E-posta hesabı

     

    Oticon RemoteCare'i kullanmaya hazır olun

    1. Bir Oticon RemoteCare hesabı oluşturun: Yerel temsilciniz tarafından gönderilen Oticon RemoteCare davet e-postasını açın ve talimatları takip edin

    2. Oticon Genie 2'de Oticon RemoteCare'i başlatın

     

    Aşamanızı belirleyin

    Lütfen Oticon RemoteCare'i kullanmadan önce aşağıdaki gereksinimlerin karşılandığından emin olun:

    • Görüntü işlevini, hasta için minimum seviyede görsel dikkat dağınıklığı olacak şekilde ayarlayın (mümkünse, pencere ve trafiğin yoğun olduğu bölgelerden kaçının)

    • İşitsel olarak minimum seviyede dikkat dağınıklığı sağlayacak sessiz bir yer seçin

    • Tüm teknik gereksinimlerin karşılandığından emin olun

  • > Adım 1: En iyi uygulamaları okuyun

    Oturumdan önce

    • Bilgisayarınızın kamerası, mikrofonu ve hoparlörlerinin çalıştığını kontrol edin

    • En iyi ses kalitesi için mikrofona yakın olun (kulaklık seti tavsiye edilir)

    • Hastanızın yüzünüzü ve dudaklarınızı net olarak görebileceği şekilde kameranın önüne geçin

     

    Oturumun başında

    • Hastanızın sizi net bir şekilde görüp duyabildiğinden emin olun

    • Hastanızın Kullanıcı hazırlığı kontrol listesini inceleyerek uyguladığından emin olun

    • Hastanızın işitme cihazlarındaki pillerin yeni/tam şarjlı olduğundan emin olun

    (Şarj edilebilir işitme cihazı bulunan hastalar için: hastanızın yakınında şarj cihazı bulunduğundan emin olun)

    • Hastanızın mobil cihazının tam şarjlı olduğundan veya bir güç kaynağına takılı olduğundan emin olun

     

    Oturum sırasında

    • Oturum sırasında, ses kalitesini olumsuz yönde etkileyebileceğinden, kağıt ile oynamaktan kaçının

    • Bağlantı veya ses sorunu olmadığından emin olmak için hastanızla sürekli kontrol ederek, net ve ölçülü bir tonda konuşun

    • İşitme cihaz(lar)ınız ile deneyiminizi genel olarak değerlendirin

    • Hastanın sorunlarını ele almak için (örn. otoskopiye ihtiyacı varsa) hastanın kliniğe gelmesi gerekip gerekmediğini belirlemek üzere klinik yargı yeteneğinizi kullanın

     

    Oturum sonlandırılırken

    • Gerekli tüm güncellemelerin yapılıp doğru bir şekilde kaydedildiğinden emin olmak için, hastanıza oturumu sizin sonlandırmanız gerektiğini belirtin

    • Oturumu sonlandırmadan hemen önce: hastanıza görüntülü aramanın sona ereceğini ve ziyaret sona erdikten sonra mobil uygulamayı kapatıp işitme cihazlarını her zamanki gibi kullanabileceklerini belirtin

     

  • > Adım 2: Oticon RemoteCare uzak ziyareti gerçekleştirme

    Oticon RemoteCare'i başlatma, oturum açma, uzak ziyaret gerçekleştirme, uygulama gerçekleştirme, yeni ayarları hastanızın işitme cihazlarına yükleme ve ziyareti sonlandırma işlemlerine ilişkin tüm adımlar için – lütfen Oticon Genie 2 Kullanım Kılavuzundaki RemoteCare bölümüne başvurun.

     

    Oticon Genie 2 Kullanım Kılavuzunu indirin

  • > Oticon Genie 2'de kendimi göremiyorum (ve hastam da beni göremiyor)

    • RemoteCare Communicator'da kameranızı devre dışı bırakmadığınızdan emin olun

     

    • Kameranızın üzerinin kapanmadığından emin olun

     

    • Seçtiğiniz kameranın yalnızca bilgisayarınıza bağlı olan kamera olduğundan emin olun; mümkünse, RemoteCare ziyareti için kullanmak istemediğiniz harici kameraların bağlantısını kesin, ardından Oticon Genie 2'yi yeniden başlatın

     

    • RemoteCare Communicator'ın sağ üst köşesindeki görüntü yenileme düğmesine basarak görüntüyü yenileyin

     

    • Kamerayı kullanan başka bir program (örn. Skype) olmadığından emin olun; varsa, bu programları kapatın ve Oticon Genie 2'yi yeniden başlatın

  • > Görüntü kalitem çok düşük

    Bu, video kameranızın kalitesi ile ilgilidir. Web kameranızı yükseltmeniz gerekebilir.

  • > Hastamın görüntü kalitesi çok düşük

    Hastanızın karşıdan yükleme bant genişliği tavsiye edilen 1/1 Mbit/s minimum değerinin altındadır ya da sizin indirme bant genişliğiniz tavsiye edilen 1/1 Mbit/s minimum değerinin altındadır.

     

    Görüntü kalitesi çok düşük ise, hastanızdan görüntü işlevini devre dışı bırakmasını isteyin, ardından siz de kendi görüntünüzü devre dışı bırakın ve ziyarete sesli ve yazılı sohbet işlevini kullanarak devam edin.

  • > Oticon Genie 2'de sadece kendimi görebiliyorum; hastamdan görüntü/ses akışı yok

    • RemoteCare Communicator'ın sağ üst köşesindeki görüntü yenileme düğmesine basarak görüntüyü yenileyin

     

    • Hastanın Oticon RemoteCare uygulamasında görüntü işlevini devre dışı bırakmadığından emin olun

     

    • Kullanıcının Oticon RemoteCare uygulamasının kamerasını ve mikrofonunu kullanmasına izin verdiğinden emin olun:

     

    - iPhone® ve iPad® için: Ayarlar > RemoteCare öğesinden kontrol edilebilir
    - Android cihazlar için: Ayarlar > Uygulamalar > RemoteCare > İzinler öğesinden kontrol edilebilir

     

    • Hastanızın cihazında herhangi bir pil tasarrufu modunu etkinleştirmediğinden emin olun

     

    Lütfen dikkat: Ziyaret sırasında ayarların değiştirilmesi durumunda Oticon RemoteCare uygulaması yeniden başlatılacaktır.

  • > Hastayı duyamıyorum/hastadan ses gelmiyor

    • Hoparlörünüzün veya bilgisayarınızın sessizde veya sesinin kısık olmadığından emin olun

     

    • Kullanıcının Oticon RemoteCare uygulamasının mikrofonunu kullanmasına izin verdiğinden emin olun

     

    - iPhone ve iPad için: Ayarlar > RemoteCare öğesinden kontrol edilebilir

    - Android cihazlar için: Ayarlar > Uygulamalar > RemoteCare > İzinler öğesinden kontrol edilebilir

     

    Lütfen dikkat: Ziyaret sırasında ayarların değiştirilmesi durumunda Oticon RemoteCare uygulaması yeniden başlatılacaktır.

  • > Oticon Genie 2 hastamın işitme cihaz(lar)ına bağlanamıyor (iletişim hatası)

    • Hastanızın ziyaret hazırlığı yönergelerini takip ettiğinden emin olun (Bluetooth® açık, işitme cihaz(lar)ı mobil cihaz ile eşleştirilmiş, pil tam şarjlı vb.)

     

    • 'FAMILY' (Ürün Ailesi) veya 'SELECTION' (Seçim) ekranına gidin ve işitme cihaz(lar)ını bağlayın. Bağlantı kurulduktan sonra, 'FITTING' (Uygulama) öğesine geçin.

     

    • Sorun devam ediyorsa, hem sizin hem de hastanızın ziyareti yeniden başlatması gerekir:

    - Hasta: Mobil cihazı kapatıp yeniden başlatın, ardından Oticon RemoteCare uygulamasını açın ve ziyareti tekrar başlatın

    - İşitme uzmanı: Oticon Genie 2'yi kapatıp tekrar açın, ardından oturumu tekrar başlatın

  • > Oticon Genie 2, işitme cihaz(lar)ındaki ayarları mı yoksa Oticon Genie 2'deki ayarları mı kullanmak istediğimi soruyor, ancak her iki ayarın da aynı olması gerekiyor

    Ayarlar işitme cihaz(lar)ına başarıyla yüklenmiş, ancak Oticon Genie 2'de bazı şeyler yolunda gitmemiş ise, bu durumda değiştirilen ayarlar işitme cihaz(lar)ına kaydedilir ancak Oticon Genie 2'ye kaydedilmez. Bu, bir sonraki ziyarette bir açılır mesajı tetikleyerek, sizi ayar uyuşmazlığı hakkında bilgilendirecektir.

     

    Oticon Genie 2'deki, burada saklanan ancak işitme cihaz(lar)ına yüklenmeyen değişikliklerden emin olmadığınız sürece, bu açılır penceredeki işitme cihazı ayarlarını seçmeniz gerekir.

  • > Randevu, hastam ile karşılıklı olarak anlaşmadan aniden sonlandırıldı

    Oturuma tekrar bağlanmayı deneyin. Hastanızın bağlantısı kesilirse ve yeniden bağlanmaya çalışacağını düşünüyorsanız, hastanızın tekrar bağlanmasını bekleyin.

    Bağlantıyı yeniden kuramıyorsanız, hastanızla irtibata geçin ve yeni bir randevu ayarlayın.

    Her şartta, işitme cihaz(lar)ı sorunsuz bir şekilde kullanılabilir. Son yüklemeden alınan ayarlar (veya herhangi bir ayar yüklemediyseniz, ilk uygulamadaki ayarlar) işitme cihaz(lar)ındadır.

  • > Oturum sona erdikten sonra işitme cihaz(lar)ı normal çalışmıyor gibi görünüyor

    Lütfen hastanızdan şunları isteyin:

     

    • Mobil cihazında Bluetooth'un etkinleştirildiğinden emin olmasını

     

    • İşitme cihaz(lar)ındaki pillerin yeni veya tam şarjlı olduğundan emin olmasını

     

    • İşitme cihaz(lar)ının mobil cihazıyla eşleştirildiğinden emin olmasını

     

    • Oticon RemoteCare uygulamasını yeniden başlatmasını ve “İşitme cihaz(lar)ınızı bağlama” bölümüne gitmesini

     

    • Uygulamada kurtarma modu devreye girdiyse, uygulamadaki talimatları izlemesini

     

    İşitme cihaz(lar)ı hala olması gerektiği gibi çalışmıyor ve hastanız artık işitme cihazlarını kullanamıyorsa, işitme cihaz(lar)ı için standart garanti ve iade politikası geçerlidir.

Oticon RemoteCare yönetim portalı

Portala git