Çözümleri

Oticon'un her yaş için işitme
kaybı çözümleri ve aksesuarları hakkında
bilgi alın.

Tüm Çözümleri Gör

Görüşler

Sizi ve müşterilerinizi işitme yolculuğunda daha iyi destekleyebilmek için, ihtiyaç ve beklentileri hakkında bikir edinmek üzere tüketicileri sürekli olarak dinlemeliyiz.

Müşterilerinizi tanıyın

İşitme bakımı piyasası dört temel segmente bölünebilir: İlk kez, Tecrübeli, pediyatrik ve güçlü kullanıcılar. Oticon, her segment hakkında daha fazla bilgi edinmeye büyük yatırım yaptı.

Fizyolojik, psikolojik ve duygusal ihtiyaçlarını araştırmanın sonuçları iki türlüdür: piyasadaki en zengin cihaz portföyü ve muayenehanenizde kullanacağınız değerli bir destek araçları seti.

Oticon Görüşler Elkitabı
Oticon Ortak Programı, şimdiye kadarki en büyük tüketici anketinin sonuçlarına dayalıdır:

İlk Saat Kullanan Fikir Elkitabı (pdf)

Tecrübeli Kullanıcı Fikir Elkitabı (pdf)
Güçlü Kullanıcı Fikir Elkitabı (pdf)

Tüketici görüşleri

Şimdiye kadar yapılan en büyük tüketici anketini sonuçları, Oticon'a müşterilerinizin işitme kayıplarını kabullenme konusundaki motivasyonları hakkında iyi bir fikir sunar. 1.500'ten fazla kişi katıldı. Grup, yeni ile tecrübeli kullanıcılar arasında eşit bir şekilde paylaştırıldı.

Bu tüketici görüşleri üzerine kurmak, size daha iyi işitmeye giden yolculuklarında müşterilerini daha iyi desteklemek için size araç ve işlemler sunmamızı sağlar.

Bu görüşler, müşterilerinize olabilecek en iyi işitme bakımını sağlamanın da ötesinde, işinizi iyileştirmenize destek sağlayabilir. Örneğin müşteri memnuniyetinin %90'ının, işitme uzmanıyla olan deneyimlerine bağlı olduğunu biliyor muydunuz? %50'si, satın almadan önce birden fazla klinik ziyaret ediyor ve %50'si de irtibata geçmek için bir teşvik olarak ücretsiz bir denemeye bakıyor.

Buradaki tüketici anketlerindeki bulgularımızı bulun
  • İnsanlar işitme uzmanına gitme konusunda neden isteksizdirler?

  • İnsan neden satın alıyor ve satın almıyor

  • İnsanlar bir işitme uzmanını ziyarete gittiklerinde ne beklerler?

  • Satın alma kararlarını hangi faktörler etkiler?

  • Genellikle kaç tane işitme uzmanı ziyaret edilmiş?

  • Ziyaretten önce insanlar hangi bilgileri istiyorlar?

Son kullanıcı yolculuğu

Son kullanıcı yolculuğu, müşterilerinizin daha iyi işitmeye doğru giden yollarında tecrübe ettikleri dokuz aşamadan oluşur. Yolculuk, potansiyel bir işitme kaybını ilk fark ettiklerinde başlıyor ve sürekli yükseltmelere açık tecrübeli kullanıcılar haline geldiklerinde sona erer.

Bazı son kullanıcılar, bu yolculuğu diğerlerinden daha hızlı tamamlayabilir ve tüm kullanıcıların her adımından geçmesi gerekmeyebilir. Ancak hepsi yolculuğuna aynı yerden başlar ve sona varmaları ümit edilir.

Son kullanıcı yolculuk aşamaları

Farkındalık
İşitme engeli olan kişiler, kişisel işitme yolculuklarında, işitme kayıplarını fark ve kabul etmeye başlayacakları aşamaya gelir.

Bilgi
İşitme engeli olan kişiler, örneğin bir genel doktoru veya bir ENT doktorunu ziyaret ederek, İnternet'te araştırma yaparak veya başka birisinin işitme cihazı kullanıyor olabileceği sosyal çevrelerinde işitme kaybı ve işitme çözümleri hakkında bilgi edinmeye başlar.

İrtibat
İşitme engeli olan kişiler, bir işitme uzmanını arayarak bir işitme testi randevusu alır.

İhtiyaçları ve çözümleri tanımlama
İşitme engeli olan kişiler, işitme uzmanıyla ilk kez işitme kayıplarını onaylatmak ve iletişim ihtiyaçlarını açığa çıkartmak ve çözüm seçenekleri hakkında önerilerini dinlemek üzere buluşurlar.

Takviye
Çoğu durumda, işitme engeli olan kişilerin ikinci bir randevuya gelmeleri gerekir. Bu zaman dönemi, işitme uzmanına seçilen çözümü üreticiden sipariş etme zamanı bırakır ve/veya kişilere düşünmeleri için daha fazla zaman sağlar. Bu sırada insanların, işitme yolculuklarında ilerleme kararlarının onaylanmasına ihtiyaçları olur.

Uygulama ve satın alma
İşitme engeli olan kişiler, işitme çözümünü taktırmak ve hassas ayarını yaptırmak ve onu kullanma konusunda bilgi almak için geri döner. Genellikle bu toplantının sonunda, işitme çözümünün ödemesi yapılıyor.

Adaptasyon
İşitme engeli olan kişiler artık yeni işitme cihazı kullanıcıları. Bir işitme çözümüne adapte olmak, tüm işitme cihazı kullanıcıları için basit bir işlem değildir ve başarılı bir sonuç, adaptasyon dönemi sırasındaki bir dizi iyi deneyime bağlıdır.

İşitme cihazlarıyla yaşama
Yeni işitme cihazı kullanıcıları adaptasyon dönemini pozitif deneyimlerle tamamladıktan sonra günlük yaşam, bir işitme cihazı kullanıcısı olmanın getirdiği avantajlarla devam eder. İşitme cihazlarıyla yaşama, yeni fırsatlar ve yeni zorluklar sunar. İşitme cihazı kullanıcıları, çevrelerindeki bu zorlukların tanınmasından yararlanabilir.

Geliştirme ihtiyacı
Belli bir noktada, işitme cihazı kullanıcısının ya yeni teknolojilerle, ya da mevcut işitme çözümüne daha fazla cihaz ekleyerek bir geliştirme yapmaya ihtiyacı olacaktır. Bir işitme cihazının normal kullanım ömrü yaklaşık beş yıldır.

Tecrübeli kullanıcılar

İşitmeyle ilgili konulardaki son haberleri takip etmeyi ve yeni ürünleri bedavaya denemeyi sevin. Bedava bir deneme veya işitme testi teklif edilse, yarısından fazlası bir işitme uzmanıyla irtibata geçerdi.

Tecrübeli kullanıcılar hakkındaki tüketici anketinin bulgularını indirin

İlk defa kullanan kullanıcılar

Sık sık işitme kayıplarını kabullenmede sorun yaşarlar ve işitme uzmanlarından öğrenmek, onaylanmak ve empati görmek isterler. İlk ziyaretlerinde satın alanlar, satın almayanlara göre (her açıdan) çok daha iyi bir deneyim yaşamışlardı.

İlk kez kullananlar hakkındaki tüketici anketinin bulgularını indirin

Pediyatrik müşteriler

Çocukluktan gençliğe doğru ilerlerken yolun her adımında dil, eğitim ve sosyal gelişimlerinden en iyi düzeyde yararlanma konusunda işitme cihazlarına dayanırlar. Onlar için konu sadece işitme kaybı değil, aynı zamanda arkadaşlarıyla aynı fırsat ve hayalleri takip etmek için hayatın zorluklarını aşmak.

Oticon'un pediyatrik kullanıcılarına dönük nasıl hizmet sağladığını öğrenin

Power kullanıcıları

Özellikle gürültülü durumlarda konuşmayı anlamak için her zaman başkalarından daha fazla yardıma ihtiyaçları olmuştur. Çoğu kişi için bir şeyleri kaçırmamak, günlük bir zorluktur ve küçük görevler bile çoğu zaman büyük görevlere dönüşür.

Güç araştırmanızın bulgularını indirin
  • Odyolojik amaç

    Oticon'un odyolojik amacını inceleyin.

  • Pazarlama ve destek

    Kliniğinize daha da fazla kişiyi çekmek için özel olarak tasarlanmış kişiselleştirilmiş pazarlama araçlarımızı keşfedin.

  • Ürün Haberleri

    Son ürün haberlerini yakından takip edin.

  • Bir Oticon Uzmanı olun

    Oticon ürünlerini satmak istiyor musunuz? Yerel Oticon temsilcinizle irtibata geçin.