En iyi performansı elde etmek için, randevunuzdan önce Android cihazınızı yeniden başlatın. Aşağıdaki 10 adımı takip edin:
1: Android cihazınızda Oticon RemoteCare Uygulamasını açın ve uygulamadaki talimatları takip edin.
2: E-posta adresiniz ve parolanız ile randevunuza giriş yapın ve 'SIGN IN' (Oturum Aç) öğesine tıklayın.
3: 'MY APPOINTMENT' (Randevum) öğesine tıklayın.
Veri ve Gizlilik*
Gizlilik bilgilendirmemizi okuyun. Oticon RemoteCare Uygulamasındaki hizmetlerin aktivasyonu için 'Agree' (Kabul et) öğesine tıklayın.
* Yalnızca mevcutsa gösterilir

4: Uygulama işitme cihaz(lar)ınızı Android cihazınız ile eşleştirmenizi isterse, uygulamadaki talimatları takip edin.
5: Pillerinizi kontrol edin.
İşitme cihaz(lar)ınızın pilleri yeni değilse, yeni pil takın.
Şarj edilebilir işitme cihaz(lar)ı kullanıyorsanız, şarj edilmiş durumda olduklarından emin olun ve şarj cihazınızı yakında tutun.
Not: Potansiyel hassas ayarlama işleminin tamamlanmasını garanti etmek için, işitme cihaz(lar)ınızda yeni veya tamamen şarj edilmiş durumda piller bulunmalıdır.
'I UNDERSTAND' (Anladım) öğesine tıklayarak devam edin.

6: İşitme cihaz(lar)ınızı hazırlayın.

7: İşitme cihaz(lar)ınız (mevcutsa hem Sol hem de Sağ) algılandığında, 'PAIR' (Eşleştir) öğesine tıklayın.

8: Uygulama işitme cihaz(lar)ınıza bağlanırken bekleyin.
9: Sanal bekleme odasına girmek ve işitme uzmanınızla randevuyu başlatmak için 'Start appointment' (Randevuyu başlat) öğesine tıklayın.
10: Sanal bekleme odasına girmek ve randevuyu başlatmak için lütfen işitme uzmanınızı bekleyin.

İşitme uzmanınız randevuya katıldığında, ekranınızda görünür.
Randevu sırasında, kendi kameranızı açıp kapatabilir, kendi sesinizi açıp kapatabilir ve işitme uzmanınıza metin mesajları yazabilirsiniz.
İşitme uzmanınız işitme cihaz(lar)ınız ile uzak bağlantı kurduğunda, grafikler yeşil renge döner.

İşitme uzmanınız işitme cihaz(lar)ınıza yeni ayarları yüklerken, grafikler turuncu renge döner.

Ayarlar işitme cihaz(lar)ınıza başarıyla kaydedildiğinde, grafikler tekrar yeşil renge döner.

Siz ve işitme uzmanınız randevuyu sonlandırmayı kabul ettiğinizde, işitme uzmanınız işitme cihaz(lar)ını kapatıp açarak yeniden başlatır.
İşitme uzmanınız randevuyu sonlandıracak ve ‘Appointment ended’ (Randevu sonlandırıldı) mesajı görünecektir. Artık işitme cihaz(lar)ınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.