Oticon
RemoteCare Uygulaması ile ilgili yardımcı olun

Oticon RemoteCare Uygulaması, işitme uzmanınızla, işitme cihazlarınızı uzaktan ayarlatabileceğiniz sanal bir randevu gerçekleştirmenize olanak sağlar.

Bu sayfada, randevunuz için hazırlık konusunda destek alabilir, sorun giderme ipuçlarını görebilir ve sıkça sorulan soruları okuyabilirsiniz. Ayrıca kullanım kılavuzunu indirebilirsiniz: 

iPhone ve iPad için kullanım kılavuzu

Android için kullanım kılavuzu

 

video-about-oticon-remotecare

  • Sistem gereksinimleri

    iPhone veya iPad'inizi işitme cihaz(lar)ınız ile eşleştirme*

    Uygulamayı yükleme

    Bir hesap oluşturma

    *Yalnızca iPhone ve iPad için geçerlidir

    İlgili bölüme gidin

  • Kontrol listesi – Başlamadan önce

    Randevu sırasında unutulmaması gereken önemli hususlar

    İlk randevunuzu başlatma

    Android cihazınızı uygulamada işitme cihaz(lar)ınız ile bağlama**

    **Yalnızca Android için geçerlidir

    İlgili bölüme gidin

  • Sorun giderme – Genel sorunlar

    Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

    İlgili bölüme gidin

  • > Sistem gereksinimleri – Oticon RemoteCare Uygulaması için ihtiyacınız olan şeyler?

    Uyumlu işitme cihazlarına bakın

     

    • iPhone, iPad veya Android cihazınız için sistem ve yazılım gereksinimlerine bakın. Uyumlu cihazlara bakın

     

    • Sabit İnternet bağlantısı: önerilen minimum hız 1/1 Mbit/s (sağlayıcınız ile görüşün)

     

    • E-posta hesabı

     

    • İndirilebilir uygulamalara erişim

     

     

    Android için diğer gereksinimler: 

     

    • Google Chrome'u etkinleştirin

     

    • Güç Tasarrufu Modunu 'Kapalı' olarak ayarlayın

  • > iPhone veya iPad'inizi işitme cihaz(lar)ınız ile eşleştirme

    iPhone veya iPad'iniz işitme cihaz(lar)ınız ile eşleştirilmediyse, aşağıdaki 5 adımı takip edin:

     

    1: iPhone veya iPad'inizde, Ayarlar > Genel > Erişilebilirlik > İşitme > MFi İşitme Cihazları öğesine gidin

     

    2: Bluetooth®'un açık olduğundan emin olun (iPhone veya iPad'iniz artık işitme cihazlarını arayacaktır).

     

    3: iPhone veya iPad'inizin cihazları tanıyabilmesi için, işitme cihazlarındaki pil kapağını açıp kapatın.

     

    4: Kullanılıabilir olduklarında, işitme cihaz(lar)ınızı seçin.

     

     

    b2c-app-screen-pairing-your-iphone-step-4

     

    5: 'Eşleştir' öğesine tıklayarak, açılır Bluetooth Eşleştirme Talebini doğrulayın. Mümkünse, bunu hem Sol hem de Sağ taraf için yapın.

     

    b2c-app-screen-pairing-your-iphone-step-5-confirm

     

  • > iPhone veya iPad için Oticon RemoteCare Uygulamasını Yükleme

    1: App Store'a girin ve Oticon RemoteCare'i aratın.

     

    2: Oticon RemoteCare Uygulamasında 'GET' (Al) öğesine tıklayın.

     

    b2c-app-screens-download-app

     

    3: Uygulamayı yükleyin.

     

    4: Uygulamayı açın.

  • > Android için Oticon RemoteCare Uygulamasını Yükleme

    1: Google Play Store'u açın ve Oticon RemoteCare'i aratın.

     

     2: Oticon RemoteCare Uygulamasında 'Install' (Yükle) öğesine tıklayın.

     

     

    remotecare_install-app-01_oti-topbar_android

    3: Uygulamayı yüklemek için ekrandaki talimatları takip edin.

     

    4: Uygulamayı açın.

  • > Hesap oluşturma, iPhone veya iPad

    İşitme uzmanınız hesap oluşturmanıza yardımcı olmuş olabilir. Ancak, bir hesap oluşturmanız gerekirse, aşağıdaki 13 adımı takip edin:

     

    1: Uygulamayı açın.

     

     2: iPhone veya iPad'inizde Kamera ve Mikrofon erişimine izin verin.

     

    b2c-app-screen-allow-camera 

     

    3: 'CREATE ACCOUNT' (Hesap Oluştur) öğesini seçin.

     

    4: E-posta adresinizi girin ve 'CONTINUE' (Devam) öğesine tıklayın.

     

    b2c-app-screen-create-account

     

    5: E-posta gelen kutunuza gidin.

     

    b2c-app-screen-verify-email

     

    6. E-posta gelen kutunuzda, Oticon'dan gelen e-postayı açın. Şuna tıklayın: 'Finalize your account' (Hesap oluşturma işleminizi tamamlayın).

     

    b2c-app-screen-email

     

    7. Parola oluşturun.

    Uygulama tarafından istenen kriterlere uyarak bir parola oluşturun. Bu parolayı RemoteCare randevularına bağlanırken kullanacaksınız.

     

    8. Parolanızı ikinci alana tekrar girerek parolanızı doğrulayın.

     

    9. Bir 'Ekran adı' oluşturun.

     

    10. 'CREATE' (Oluştur) öğesine tıklayın.

     

    11. Oticon RemoteCare Uygulamasına geri dönün.

     

    12. Mevcutsa, OK (Tamam) öğesine tıklayın.

     

    13. 'Sign in' (Oturum aç) öğesine tıklayın.


     

  • > Bir hesap oluşturma, Android

    İşitme uzmanınız hesap oluşturmanıza yardımcı olmuş olabilir. Ancak, bir hesap oluşturmanız gerekirse, aşağıdaki 13 adımı takip edin:

     

    1: Uygulamayı açın.

     

     2: Android cihazınızda Konum bilgiler, Kamera ve Mikrofon erişimine izin verin.

     

    remotecare_allow-remotecare_oti-topbar_android 

     

    3: 'CREATE ACCOUNT' (Hesap Oluştur) öğesini seçin.

     

    remotecare_welcome-to-remotecare_oti-topbar_android

     

    4: E-posta adresinizi girin ve 'CONTINUE' (Devam) öğesine tıklayın.

     

    remotecare_create-account_oti-topbar_android

     

    5: E-posta gelen kutunuza gidin.

     

    remotecare_verify-email-adress_oti-topbar_android

     

    6. E-posta gelen kutunuzda, Oticon'dan gelen e-postayı açın. Şuna tıklayın: 'Finalize your account' (Hesap oluşturma işleminizi tamamlayın).

     

    remotecare_welcome-to-oticon-remotecare_oti-topbar_android

     

    7. Parola oluşturun

    Uygulama tarafından istenen kriterlere uyarak bir parola oluşturun. Bu parolayı Oticon RemoteCare randevularına bağlanırken kullanacaksınız.

     

    8. Parolanızı ikinci alana tekrar girerek parolanızı doğrulayın.

     

    9. Bir 'Ekran adı' oluşturun.

     

    10. 'CREATE' (Oluştur) öğesine tıklayın.

     

    11. Oticon RemoteCare Uygulamasına geri dönün.

     

    12. Mevcutsa, OK (Tamam) öğesine tıklayın.

     

    13. 'Sign in' (Oturum aç) öğesine tıklayın.


     

  • > Kontrol listesi – Başlamadan önce

    Yapmanız gerekenler:

     

    • iPhone veya iPad cihazınızı elektrik prizine takın veya iPhone veya iPad cihazınızın tam şarjlı olduğundan emin olun.

     

    • Bluetooth'un etkinleştirildiğinden emin olun.

     

    • İşitme cihaz(lar)ınızda pillerin tamamen dolu olduğundan emin olun.

    Yeni pil takın.

    Şarj edilebilir işitme cihaz(lar)ı kullanıyorsanız, şarj edilmiş durumda olduklarından emin olun. Şarj cihazınızın yakında olduğundan emin olun.

    Not: Potansiyel hassas ayarlama işleminin tamamlanmasını garanti etmek için, işitme cihaz(lar)ınızda yeni veya tamamen şarj edilmiş durumda piller bulunmalıdır.

     

    • İşitme cihaz(lar)ının (mevcutsa hem Sol hem de Sağ taraf için) iPhone veya iPad cihaz ile eşleştirildiğinden emin olun (işitme cihaz(lar)ı yeniden başlatıldıktan sonra, 3 dakika içinde eşleştirme/bağlantı sağlanır).

     

    • İnternet bağlantısının sabit olduğundan emin olun (minimum 1/1 Mbit/s hız tavsiye edilir).

     

     

    Android için diğer gereksinimler:

     

    • Konum bilgilerine izin verdiğinizden emin olun, aksi halde işitme cihaz(lar)ı görünmez

  • > Randevu sırasında unutulmaması gereken önemli hususlar

    Oturum sırasında, lütfen aşağıdakilerden kaçının:


    • İşitme cihaz(lar)ınızı iPhone, iPad veya Android cihazınıza 5 metreden uzağa götürme

     

    • İşitme cihaz(lar)ınızı kapatma (pil yuvasını açarak)

     

    • iPhone, iPad veya Android cihazınızda Bluetooth®'u kapatma

     

    • iPhone, iPad, Android veya işitme cihaz(lar)ınızda uçak modunu etkinleştirme (düğmeye uzun basarak)

     

    • iPhone, iPad veya Android cihazınızı kapatma

     

    • Wi-Fi ve mobil veri arasında geçiş yapma

     

    • Oticon RemoteCare Uygulamasını sonlandırma veya başka bir uygulamaya geçiş yapma

     

    • Pil tasarrufu modunu etkinleştirme

  • > İlk randevunuzu başlatma, iPhone veya iPad

    En iyi performansı elde etmek için, randevunuzdan önce iPhone veya iPad'inizi yeniden başlatın. Aşağıdaki 8 adımı takip edin:

     


    1: iPhone veya iPad cihazınızda RemoteCare Uygulamasını açın ve uygulamadaki talimatları takip edin.

     

    2: Uygulama işitme cihazlarınızı iPhone veya iPad'iniz ile eşleştirmenizi isterse, uygulamadaki talimatları takip edin.

     

    3: E-posta adresiniz ve parolanız ile randevunuza giriş yapın ve 'SIGN IN' (Oturum Aç) öğesine tıklayın.

     

    4: 'MY APPOINTMENT' (Randevum) öğesine tıklayın.

     

    Veri ve Gizlilik*

    Gizlilik bilgilendirmemizi okuyun. Oticon RemoteCare Uygulamasındaki hizmetlerin aktivasyonu için 'Agree' (Kabul et) öğesine tıklayın.

    * Yalnızca mevcutsa gösterilir

     

    b2c-app-screen-data-privacy

     

    5: Pillerinizi kontrol edin.

    İşitme cihazlarınızın pilleri yeni değilse, yeni pil takın.

    Şarj edilebilir işitme cihaz(lar)ı kullanıyorsanız, şarj edilmiş durumda olduklarından emin olun ve şarj cihazınızı yakında tutun.

    Not: Potansiyel hassas ayarlama işleminin tamamlanmasını garanti etmek için, işitme cihaz(lar)ınızda yeni veya tamamen şarj edilmiş durumda piller bulunmalıdır.

     

    'I UNDERSTAND' (Anladım) öğesine tıklayarak devam edin.

     

    b2c-app-screen-check-batteries

     

    6: Uygulama işitme cihaz(lar)ınıza bağlanırken bekleyin.

     

    7: Sanal bekleme odasına girmek ve işitme uzmanınızla randevuyu başlatmak için 'Start appointment' (Randevuyu başlat) öğesine tıklayın.

     

    b2c-app-screen-wait-for-audiologist

     

    8: Sanal bekleme odasına girmek ve randevuyu başlatmak için lütfen işitme uzmanınızı bekleyin.

     

    İşitme uzmanınız randevuya katıldığında, ekranınızda görünür. Randevu sırasında, kendi kameranızı açıp kapatabilir, kendi sesinizi açıp kapatabilir ve işitme uzmanınıza metin mesajları yazabilirsiniz.

     

    İşitme uzmanınız işitme cihaz(lar)ınız ile uzak bağlantı kurduğunda, grafikler yeşil renge döner.

     

    b2c-app-screens-connected-successfully

     

    İşitme uzmanınız işitme cihaz(lar)ınıza yeni ayarları yüklerken, grafikler turuncu renge döner.

     

    b2c-app-screen-uploading

     

    Ayarlar işitme cihaz(lar)ınıza başarıyla kaydedildiğinde, grafikler tekrar yeşil renge döner.

     

    b2c-app-screens-completed

     

    Siz ve işitme uzmanınız randevuyu sonlandırmayı kabul ettiğinizde, işitme uzmanınız işitme cihaz(lar)ını kapatıp açarak yeniden başlatır.

     

    İşitme uzmanınız randevuyu sonlandıracak ve ‘Appointment ended’ (Randevu sonlandırıldı) mesajı görünecektir. Artık işitme cihaz(lar)ınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.

  • > İlk randevunuzu başlatma, Android

    En iyi performansı elde etmek için, randevunuzdan önce Android cihazınızı yeniden başlatın. Aşağıdaki 10 adımı takip edin:

     


    1: Android cihazınızda Oticon RemoteCare Uygulamasını açın ve uygulamadaki talimatları takip edin.

     

    2: E-posta adresiniz ve parolanız ile randevunuza giriş yapın ve 'SIGN IN' (Oturum Aç) öğesine tıklayın.

     

    3: 'MY APPOINTMENT' (Randevum) öğesine tıklayın.

     

    Veri ve Gizlilik*

    Gizlilik bilgilendirmemizi okuyun. Oticon RemoteCare Uygulamasındaki hizmetlerin aktivasyonu için 'Agree' (Kabul et) öğesine tıklayın.

    * Yalnızca mevcutsa gösterilir

     

    remotecare_data-and-privacy_oti-topbar_android

     

    4: Uygulama işitme cihaz(lar)ınızı Android cihazınız ile eşleştirmenizi isterse, uygulamadaki talimatları takip edin.

     

    5: Pillerinizi kontrol edin.

    İşitme cihaz(lar)ınızın pilleri yeni değilse, yeni pil takın.

    Şarj edilebilir işitme cihaz(lar)ı kullanıyorsanız, şarj edilmiş durumda olduklarından emin olun ve şarj cihazınızı yakında tutun.

    Not: Potansiyel hassas ayarlama işleminin tamamlanmasını garanti etmek için, işitme cihaz(lar)ınızda yeni veya tamamen şarj edilmiş durumda piller bulunmalıdır.

     

    'I UNDERSTAND' (Anladım) öğesine tıklayarak devam edin.

     

    remotecare_check-batteries_oti-topbar_android

     

    6: İşitme cihaz(lar)ınızı hazırlayın.

     

    remotecare_preparing-hearing-aids_oti-topbar_android

     

    7: İşitme cihaz(lar)ınız (mevcutsa hem Sol hem de Sağ) algılandığında, 'PAIR' (Eşleştir) öğesine tıklayın.

     

    remotecare_available-hearing-aids_-oti-topbar_android

     

    8: Uygulama işitme cihaz(lar)ınıza bağlanırken bekleyin.

     

    9: Sanal bekleme odasına girmek ve işitme uzmanınızla randevuyu başlatmak için 'Start appointment' (Randevuyu başlat) öğesine tıklayın.

     

    10: Sanal bekleme odasına girmek ve randevuyu başlatmak için lütfen işitme uzmanınızı bekleyin.

     

    remotecare_waiting-for-your-audiologist_oti-topbar_android

    İşitme uzmanınız randevuya katıldığında, ekranınızda görünür.

    Randevu sırasında, kendi kameranızı açıp kapatabilir, kendi sesinizi açıp kapatabilir ve işitme uzmanınıza metin mesajları yazabilirsiniz.

    İşitme uzmanınız işitme cihaz(lar)ınız ile uzak bağlantı kurduğunda, grafikler yeşil renge döner.

     

    remote_assistance_smartphone_remotecare_audiologist-user_screenshot_angj_version_android

     

    İşitme uzmanınız işitme cihaz(lar)ınıza yeni ayarları yüklerken, grafikler turuncu renge döner.

     

    remote_assistance_smartphone_remotecare_applying_settings_android

     

    Ayarlar işitme cihaz(lar)ınıza başarıyla kaydedildiğinde, grafikler tekrar yeşil renge döner.

     

    remote_assistance_smartphone_remotecare_settings_saved_android

     

    Siz ve işitme uzmanınız randevuyu sonlandırmayı kabul ettiğinizde, işitme uzmanınız işitme cihaz(lar)ını kapatıp açarak yeniden başlatır.

     

    İşitme uzmanınız randevuyu sonlandıracak ve ‘Appointment ended’ (Randevu sonlandırıldı) mesajı görünecektir. Artık işitme cihaz(lar)ınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.

  • > Bağlantı sorunları

    • Uygulamadaki yönergeleri takip edin

     

    • Bağlantıyı yeniden kurmayı deneyin

     

    • Kendi İnternet bağlantınızı kontrol edin

     

    • Bağlantıyı yeniden kuramıyorsanız, işitme uzmanınızla irtibata geçin ve yeni bir randevu ayarlayın

     

    Android için diğer gereksinimler:

    • Android cihazınızda Google Chrome'un etkinleştirildiğini kontrol edin

  • > İşitme cihaz(lar)ı uygulama tarafından algılanmıyor

    • Bluetooth'un etkinleştirildiğinden emin olun.

     

    • Yeni pil takıldığından emin olun. Şarj edilebilir işitme cihaz(lar)ı kullanıyorsanız, şarj edilmiş durumda olduklarından emin olun. Not: Potansiyel hassas ayarlama işleminin tamamlanmasını garanti etmek için, işitme cihaz(lar)ınızda yeni veya tamamen şarj edilmiş durumda piller bulunmalıdır.

     

    • İşitme cihaz(lar)ının (mevcutsa hem Sol hem de Sağ taraf için) iPhone, iPad veya Android cihaz ile eşleştirildiğinden emin olun (işitme cihaz(lar)ı yeniden başlatıldıktan sonra, 3 dakika içinde eşleştirme/bağlantı sağlanır).

     

    Android için diğer gereksinimler:

    • Konum bilgilerine izin verdiğinizden emin olun, aksi halde işitme cihaz(lar)ı görünmez.

  • > Sadece kendimi görebiliyorum, işitme uzmanından video (görüntü) akışı yok

    • İşitme uzmanınıza kendisini göremediğinizi bildirin. İşitme uzmanı video bağlantısını yenilemeyi deneyecektir.

     

    • Kısa bir süre bekleyin, genellikle video (görüntü) akışı sağlanacaktır.

     

    • iPhone, iPad veya Android cihazınızın pil tasarrufu moduna ayarlanmadığından emin olun

  • > Randevu, işitme uzmanı ile karşılıklı olarak anlaşmadan aniden sonlandırıldı

    Randevuya tekrar bağlanmayı deneyin veya işitme uzmanınızı arayın.

  • > Bir randevu sırasında işitme uzmanımla bağlantının kopmasından sonra işitme cihaz(lar)ım çalışmıyor

    Oticon RemoteCare Uygulamasını tekrar açın ve 'İşitme cihazlarınızı bağlayın' öğesine gidin. Uygulama işitme cihaz(lar)ınızın çalışıp çalışmadığını kontrol edecektir. Bazı durumlarda, Oticon RemoteCare Uygulaması 'kurtarma modu'na girebilir ve işitme cihaz(lar)ınızı işitme uzmanınızdan alınan en son ayarlarla güncelleyebilir. Lütfen uygulamadaki yönergeleri izleyin.


    İşitme cihaz(lar)ınızdaki ayarlar kurtarılamıyorsa, lütfen aşağıdaki 4 adımı takip edin:


    1: Bluetooth'un etkinleştirildiğinden emin olun.

     

    2: Yeni pil takıldığından emin olun. Şarj edilebilir işitme cihaz(lar)ı kullanıyorsanız, şarj edilmiş durumda olduklarından emin olun.

     

    3: İşitme cihaz(lar)ının (hem Sol hem de Sağ taraf için) telefon ile eşleştirildiğinden emin olun

    iPhone veya iPad'inizi işitme cihaz(lar)ınız ile eşleştirme

     

    4: Oticon RemoteCare Uygulamasını yeniden başlatın ve 'İşitme cihazlarınızı bağlayın' öğesine gidin. Uygulama işitme cihaz(lar)ınızın çalışıp çalışmadığını kontrol edecektir. Bazı durumlarda, Oticon RemoteCare Uygulaması 'kurtarma modu'na girebilir ve işitme cihaz(lar)ınızı işitme uzmanınızdan alınan en son ayarlarla güncelleyebilir. Lütfen uygulamadaki yönergeleri izleyin.

     

    Yukarıdaki adımlardan sonra işitme cihaz(lar)ınızdaki ayarlar kurtarılamıyorsa, lütfen işitme uzmanınızla irtibata geçin.

     

    İstediğiniz cevabı bulamadınız mı?

    Sıkça Sorulan Sorular' (SSS) gidin

  • > RemoteCare randevusu sırasında bir telefon çağrısı alırsam ne yapmalıyım?

    RemoteCare randevusu sırasında gelen tüm telefon çağrılarını reddetmenizi tavsiye ederiz.

     

  • > İnternet bağlantım aniden koparsa ne olur?

    Kısa süreli (30 saniyenin altında) bir arızadan sonra, uygulama otomatik olarak randevuya yeniden bağlanacaktır.

     

    Uzun süreli (30 saniyenin üzerinde) bir arızadan sonra, uygulamada manuel olarak 'Try to reconnect' (Yeniden bağlanmayı dene) düğmesine basmanız veya randevuyu sonlandırmanız gerekecektir.

  • > Randevu sırasında, uygulamadan çıkıp tekrar uygulamaya döndüm. Bu sorun olur mu?

    Uygulama aktif değilken, işitme uzmanınız ile bağlantı sürdürülür. Uygulamaya geri döndüğünüzde, ziyaretinize devam edersiniz.

  • > Teknik sorunlar yaşıyorum, ör. görüntü akışı stabil değil

    Bu çoğu zaman sabit olmayan İnternet bağlantısından kaynaklanır. Daha iyi bir İnternet bağlantısı ile randevuyu tekrarlamayı deneyin.